W czasie podróży niezależnie od dystansu czy warunków atmosferycznych, zawsze istnieje ryzyko wystąpienia awarii pojazdu lub stłuczki czy wypadku drogowego. W takich sytuacjach kluczowe jest szybkie i skuteczne zareagowanie. Jednym z działań jest szybkie wezwanie pomocy drogowej. Sprawdźcie jakie informacje są potrzebne do szybkiej realizacji zlecenia.
Sprawdź swoją lokalizację
Zanim skontaktujesz się z firmą świadczącą pomoc drogową, upewnij się, że masz pełną informację o swojej lokalizacji. Warto użyć aplikacji mobilnej do geolokalizacji lub podać dokładny adres, co ułatwi szybkie dotarcie do Ciebie przez zespół pomocy drogowej.
Opisz problem – jakie kwestie są najważniejsze?
Przed rozmową z nami podaj możliwie dokładny opis problemu, który wystąpił. Czy to awaria mechaniczna, uszkodzenie opony czy też potrzeba holowania pojazdu – im więcej informacji dostarczysz, tym łatwiej będzie odpowiednio przygotować się do udzielenia pomocy.
Potrzebne dokumenty i informacje
Przed dzwonieniem do pomocy drogowej, przygotuj swoje dokumenty, takie jak dowód rejestracyjny pojazdu oraz swoje dane osobowe. W razie potrzeby, podaj również informacje o aktualnym stanie pojazdu, takie jak marka, model i rocznik. Dodatkowo, istotne są także szczegóły dotyczące stanu technicznego pojazdu, tzn. informacje o stanie wahaczy, hamulców, skrzyni biegów oraz sprawność stacyjki. Jeżeli wiesz jakie mogą być przyczyny zaistnienia awarii, też podaj je naszemu specjaliście.
Silesia Assistance – Z nami bezpieczniej!
Stłuczki czy awarie drogowe mogą być dość stresującym doświadczeniem. W takich przypadkach nieoceniona jest pomoc osób, które wiedzą co należy zrobić w pierwszej kolejności. U nas oprócz wykwalifikowanej ekipy zyskujesz także wsparcie w postaci parkingu czy też auta zastępczego. Zadzwoń i dowiedz się więcej!
Telefon:
606 985 606
501 718 305
Odwiedźcie także nasz profil na Facebooku oraz Instagramie
#silesiaassistance #pomocdrogowa #wypadek